BLOGGER'a TEŞEKKÜRLER DemotikE

6 Aralık 2009 Pazar

Sayfama saldırı

Kıymetli dostlarım;
Sayfama son derece profesyonel bir saldırı aldım.
Web aramasında listelenen sayfamda "Bilgisayarınız için tehlikeli bir site" diye koyulmuş bir uygulama ile okurların kaçırılmasını sağlamak bir yana spesifik bir programla benim bu sayfaya girmem bile engellenmişti.
Dostların ilgi ve yardımları ile problem çözüldü. Bu arada programın yerleştirildiği bazı yazılarda mecburen silindi...
Problemin çözümünde katkıda bulunan tüm kıymetli dostlarıma, bir kere daha teşekkür ederim.
Bir dostun bu sabah bir kez daha söylediği gibi.
"Meyveli ağaçlar taşlanıyor"...
Ne var ki; Filiz vermeye, dal budak salmaya devam ediyor o ağaçlar...
Dostça kalınız.

5 yorum:

Zeugma dedi ki...

Budanma teşebbüsüne maruz kalmış her ağaç coşkuyla büyüyüp dal budak salar, daha çok filizlenir ve çok daha fazla meyve verir.

Olayı şiddetle kınıyorum.
Çözümlemiş olduğunuza sevindim..

Saygılarımla...

aysema dedi ki...

Sevgili Demotike,

Ben de aynı uyarıyı gördüm birkaç kez sayfanıza geldiğimde... Gerçek suçluların cezasını çektiğini görmemiz dileğiyle geçmiş bayramınızı kutluyorum.

Dostça kalın.

Demo dedi ki...

Kıymetli dostlarım ilgilerinize teşekkür ederim.
Tek tesellim o ki; başka dostların sayfa ve bilgisayarlarına zarar verecek bir durumun olmaması.
Saldırı çok profesyonel, öyle sıradan kalkanların koruyabileceği ve sıradan önlemlerle çözülecek gibi değildi. Bu nedenle tespit yapılamadı. Ama olası yeni saldırılar için önlemler alındı...
Tüm girişler kayıt altına alınıyor ve ayrıca kimliksiz (bilgisayarla ilgili bilgilerin maskelenmesi) girişe de izin verilmemekte.
Emek veren dostlara bir kez daha teşekkürlerimle.
Dostça kalınız.

Emre KORLU dedi ki...

ve meyve vermeye devam edecek..
o güzel ve kıymetli yüreğinize çok iyi bakın..

Demo dedi ki...

Sevgili Gayyor;
En içten sevgilerimle.
Sağol.
Sende kendine iyi bak.
Dostça kal.