BLOGGER'a TEŞEKKÜRLER DemotikE

12 Haziran 2009 Cuma

Yüreğime(!) bakamadım...

İnfarktüs...
Bugün kıymetli dostların yazılarına bakıyorum.
Dostum Gayyor bağışlasın(!)
Yüreğime bakamadım...
3 stand ve 1 balon uygulaması
şimdilik bu...
Yarını kim bilir?

Gayyor!
Bir bakış açısı olarak,
eleştirilerinde haklılık payın var...

Bugün, keşke bu bakış açısının
doğrudan tartışılmazlığını
yaşasaydık!

Daha detaylı anlatı için
biraz (sağlık nedeni ile) zamana
ihtiyacım var.

Sizleri bende özledim.

Dostça kalınız.

23 yorum:

aysema dedi ki...

Geçmiş olsun Sevgili Demotike... Yazılarınızı bekliyoruz. Kendinize iyi bakın lütfen.

Dostlukla...

Emre KORLU dedi ki...

iyi olmanız için dua edeceğim..bugün gücünüzü toplayabilirseniz..bugün size fetihpaşa korusunu gezdirmek istiyorum..(bloguma buyurmaz mısınız)
siz yüreğinize iyi bakıyorsunuz..o biraz nazlanmış hepsi bu..

aysema dedi ki...

Şimdi nasılsınız sayın DEMOTİKE?

Çok geçmiş olsun. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Meraktayız...

aysema dedi ki...

Sevgli Demotike,

Yazılarınızı özledik.

aysema dedi ki...

?

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun saglık çok önemli lütfen dikkat edin sizi yeniden aramızda görmek istiyoruz dotça kalın

aysema dedi ki...

Sevgili Demotike,

Yantınız beni çok, pek çok sevindirdi. İyi olmanız da mutlu etti.

Sevgili Demotike, siz ne büyük mücadeleler vermiş bir insansınız bir sigara nedir ki? Hem bak yine zam geldi. Şaka şaka... Keşke hepimiz doktorun söylemesini beklemeden bırakabilsek değil mi?

Bugüne kadar söyledikleriniz, yazdıklarınız inanın boşa gitmedi. Pek çok konuda -keşke olmasaydınız- hep haklıydınız.

Umarım, dilerim her şey gönlünüze göre olur. Lütfen kendinize iyi bakın. Tekrar çok geçmiş olsun, Sevgili Demotike...

Dostlukla...

Kendi blogumda yazdığım yanıtı buraya kopyaladım Sevgili Demotike...

Sağlıkla kalın. Sevgiler...

Demo dedi ki...

Siz gibi insanların dostluk şemsiyesi altında, bu hayat gerçekten yaşanasıdır...
Ve bence dahası ki; bu paylaşıma her nefes alan kişinin ihtiyacı da vardır.
Ama ne yazıktır, ülkemiz gerçekleri bu hayatı bu şekilde doyasıya yaşamaya bile imkan vermiyor.
Var görünen bazı uygar paylaşım ve yaklaşımlar da ancak palyatif ve (açıkça dile getirelim) sadece görüntüden! öte gitmiyor-gidemiyor.
Kıymetli Aysema;
Gün geldi, gördüklerime duyduklarıma ben bile inanamadım.
Ve inanın önceleri kendi kendimle çatıştım. Gördüklerimi yaşadıklarımı inkar ederek, gerçek olmayan düşünce ve görüşler çizgilerini var saydım...
Bugün kendime çok fazla kızmıyorum. Çünkü ülkenin didik didik edilip yağmalanmasını kabullenmek, sanırım takdir edersiniz pek o kadar kolay olmuyor sindirilmiyor.
Sonuç olarak "keşke haklı çıkmasaydım" bu kara günleri yaşamasak ve önümüzdeki mutlak kaosa sürüklenmeseydik.
Dahası... Keşke, ben yalan söylemiş bir müfteri olsaydım da ülkem aklı başında insanları ifademin aksine uygar ve medeni yaşamı sürdürüyor-sürdürebilecek olsalardı.
Adı üstünde, kötü alışkanlıklar...
Ne var ki; gün geliyor yaşam tarzı ve biçimi haline gelebiliyor.
Doktorlar bile "gerçekçi ve samimi söyleşimizde" bunu kabul etmekte.
Sağlık ve mutluluk dileklerimle.
Dostça kalın.

aysema dedi ki...

Teşekkürler, Sevgili Demotike...

Gönlümüz herkesin yaşamını gönlünce geçireceği güzel günlerden yana...
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

değerli dost.ben www.ufuk2008.blogcu.com.ARTIK BU SİTEYİ KULLANMIYORUM.YENİ SİTEM "http://vatanvemillet.blogspot.com/ "DUR.
Yani bende blogger ailesine katıldım.

Adsız dedi ki...

değerli dost.yeni sitem http://vatanvemillet.blogspot.com/ DUR.BEKLİYORUM.ESKİ SİTEM OLAN www.ufuk2008.blogcu.com da YAZMIYORUM ARTIK.

YAZAN:http://vatanvemillet.blogspot.com/

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Dostum Sayın Demotike.

Hayırlı Günler Ailenizle ve Savdiklerinizle Birlikte Güzel günler geçirmenizi dilerim.sevgiyle saygıyla vede sağlıkla kalın.Saygılarımla

Resimlerle Hatay Antakya'yayı Tanıyalım http://sukruyilmaz.net/?page_id=33

Zaman gelir yollarına kar yağar,etrafını hüzün bulutları sararsa,ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar burdayım.

YORUM: Büyük geçmiş olsun ALLAH'tan sağlıklı acil şifalar dilerim,şimdi girdim ve gördüm çok üzüldüm aman dikkat et, artık yemeklerine hareketlerine dikkat etme zamanı gelmiştir can tatlı elbet bu can bir gun bizlerden cıkacak ama ALLAH gecinden versin Daha başaramadıklarımız vede başaracaklarımız var bende 2005 ve 2008 de olmak üzere 2 defa anjiyo oldum ama malum buraların yemekleri inasanı deli ediyor ve hele hele emekli olupta evde oturnca insanın kilo almaması elde değil tabii ben yinede sevgili Oskarımı alıp her gun öğleden sonra parka bir saat yürüyüşe giderim ama ne kadar yardımcı olur bilemem, sizin güzel yazılarınızı inan çok özledim ve tekrar burada görmek beni sevindirdi bir an önce iyileş ve tekrar yazılarınıza başlamanız dileğimle....

Elveda

Diyorum;
Sefası bitti ömrümün,
Şimdi dağa çıkarım, düze elveda.
Düze duman çöker, düze kar yağar,
Bahara elveda, yaza elveda...

Bahtiyar;
Derinde sızlayıp yaran,
Kalbini dağlayıp üzer herzaman.
Göze hüzün çöker, göze yaş dolar,
Sevince elveda, düşe elveda...

Şimdi özkökünden süzülen benim,
Özge budaklara dizilen benim,
Şimdi ne sen sensin ne de ben benim,
Biz ki biz değiliz bize elveda.

Alıntı:Bahtiyar Vahapzade
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=47247

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net

VATAN VE MİLLET dedi ki...

DAHA İYİLEŞMEDİNİZ HERALDE.ALLAH ŞİFA VERSİN.EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUZ SİZİ ARAMIZDA

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Sayın Demotike.

Babalar Gününüz Kutlu Olsun Sevgiyle,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun Saygılarımla http://sukruyilmaz.net/img/tsk4.jpg

BABA

Bir gün daha bitti, gün akşam oldu,
Yolunu bekledim, gelmedin baba.
İçime tarifsiz bir hüzün doldu,
Sensiz ne haldeyim bilmedin baba.

Mesai son buldu, saat beş buçuk,
Güneş benim gibi solgun ve uçuk,
Baba diye ağlar şurda bir çocuk,
Babalar ölür mü, ölmedin baba.

Evimiz neşesiz sen yoksun diye,
Komşu erzak verdi, açız sevgiye,
Bir muhabbet kurduk laf olsun diye,
Bugün aramızda olmadın baba.

Annem bahçemizde odun kırıyor,
Ninem gözyaşıyla seni soruyor,
Bizi, yetim diye Allah koruyor,
Neden yanımızda kalmadın baba?

Evimiz hüzünlü, avluda sam var,
Gündüzler bir garip, gecede gam var,
Üstümüzde kırık dökük bir dam var,
Kapıyı açıp da dalmadın baba.

Bugün soframızda sevdiğin yemek,
Şükür hanemizde verdiğin emek,
Kader dedikleri bu imiş demek,
Bir lokma al desek almadın baba.

Ne zaman bitecek annemde bu dem?
Her gün gözünde yaş, kirpiğinde nem,
Yakında yolcuya benziyor ninem,
Oralardan selam salmadın baba,

Dün sabah, maziyi dedeme sordum,
Geçmişi dinledim irkildim durdum,
Halime şükrettim saati kurdum,
Yüküm ağır geldi, bölmedin baba.

Unuttuk günleri, unuttuk ayı,
Halka ekledikçe çoğaldı sayı,
Halimizi sormaz amca ve dayı,
Sen de sağlığında gülmedin baba.

O engin sevgini sevgime ördüm,
Gözümün yaşını içine dürdüm,
Sararmış resmini duvarda gördüm,
Beni böyle mutlu kılmadın baba?

Bugün kardeşimle okula gittik,
Hocam seni sordu tükendik, bittik,
Kendi içimizde kaybolup yittik,
Nemli gözümüzü silmedin baba.

Kabrini sulamış rahmetin suyu,
Gönlümüz seninle, sen rahat uyu,
Hayat önümüzde bir derin kuyu,
Sen ki, sağlığında yılmadın baba.

Biz seni aradık yeşil yaprakta,
Gayrı yatıyorsun kara toprakta,
Diyorlar ki, baban çok çok uzakta,
Gelip de bizleri bulmadın baba.

Alıntı:Rabia BARIŞ
http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=29316&siir=643934

Adsız dedi ki...

selam nasılsınız dilerim daha iysinizdir daha öncede yorum bıraktım ama ismim çıkmamış babalar gününüz< kutlu olsun yavrularunzla yuvanızda mutlukluklar dilerim sevgi ve selamlar
birzamanlareylul

Demo dedi ki...

Sevgili dostlarım;
Bendenizi onurlandıran ilgilerinize ayrı ayrı teşekkürler ederim.
Sağolun varolun.
Doktorlar (ailemin baskısı nedeni ile) ensemden düşmüyorlar...
Doğrusu şu ki; pek kafama göre (şimdilik) takılamıyorum...
Sanırım bu kısa bir süre daha sürecek.
Şu an gazete okumam bile yasaklandı.
Haberleri TV'den günde 1 kez izleyebiliyorum.
Anlayacağınız; döndüğümde yine işim başımdan aşkın olacak :)
Bende, bu sürecin kısa olabilmesi için, elimden geldiğince doktorların kurallarına uymaya çalışıyor görünüyorum.
Tüm dostlarım
Sağlık dileklerimle
Dostça kalınız.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Demotike.
Sizin sağlığınız bizim için daha önemli elbette ailenizin ve doktorunuzun dediklerine sağlığınız açısından dikkat etmelisiniz.sağlık olsun giden uzak ama gelen çok ayakın siz sağlığınıza kavuşun hayırlısyle burada yazılar ve sohbet bitmez bizler herzaman her daim yanınızdayız. görüşmek dilğiyle Sevgiyle, Saygıyla vede sağlıkla mutlu esen Kalın ALLAH'a Emanet olun.Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net

uygarradikal dedi ki...

Çok geçmiş olsun. 14 yıl kadar önce BY PASS ameliyatı olmuş, yüreğine iyi bakamayıp kalbinin giderek kapasitesi düşmüş babamı kaybettik yakında.

Selamlar

Demo dedi ki...

Dostum Uygarradikal;
Zaman içinde kişi, yakınlarını, değer verdiği dostlarını kaybediyor.
Ben, buna; "Kişi acı-acılarlada yaşamayı öğreniyor" diyorum.
Hele babayı kaybetmek...
Başınız sağolsun...
Allah, geride bıraktıklarına sağlık, mutluluk ve uzun ömür nasip etsin.
Dostça kalınız.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim DemotikE.

Hayırlı Günler Regaip Kandiliniz Mübarek,Olsun Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte sevgiyle,saygıyla,vede sağlıkla mutlu esen kalın

http://sukruyilmaz.net/img/kandiliniz_kutlu_olsun.jpg

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net

ALLAH Sevgisi

Şehvetinin esiri olmuş her bir nefis
Dizginlerinden boşanmış bir at gibidir
Bu atı kırbaçlayıp şaha kaldıran
sinsi şeytanın ta kendisidir
Dizginleri ele alıp atı durduracak kişi
Yalnızca atın seyisidir
Bunu da her zaman için yaptıracak olan
YÜrekten gelen ALLAH sevgisidir

Alıntı:Timur İlikan
http://www.gulum.net/siir/bolumler.php?op=goster&id=2674

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim DemotikE

lütfen bizlere sağlık durumunuzla ilgili bilgi verirseniz seviniriz Ben ve Gayyor kardeşimiz'de merak içindeyiz ALLAH Sağlıklı acil şifalar versin geçmiş olsun dileklerimle saygılarımı arz ederim.

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Mail adresin yok telafon numaran yok bilsem arayaıp sağlık durumunla ilgili bilgi alacağım çok merak ediyorum lütfen bizleri merakta bırakma....

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net