BLOGGER'a TEŞEKKÜRLER DemotikE

20 Temmuz 2009 Pazartesi

Kısmetse, yakında sizlerle olacağım

Kıymetli dostlarım...
Her birinize ayrı ayrı teşekkürler ederim.
Sizlere belki tuhaf gelebilir ama şu gerçektir ki;
Yaşama, nefes alma, ayakta durma istek ve direncini bir noktada sizler verdiniz...
İyi ki varsınız.
Ayrıca; "saygı" bizden efendim.

Kendimi oldukça toparlamış durumdayım. Yardımcı olan, desteğini esirgemeyen öncelikle aileme, yakınlarıma, dostlarıma ve unutulması imkansız sağlığım için koşuşturan Göztepe Kroner ve Göztepe Şafak Hastanesi kalp uzman doktor ve yardımcılarına minnettarım.
Sağolsun varolsunlar...

Canlarım... Can dostlarım...
Bir süredir, ucunu kaçırdığım gündemin peşinde, boşlukları doldurmakla, kaçırdıklarımı yakalamakla meşgulüm.
Bu nedenle 1 hafta kadar daha zamana ihtiyacım olacak.
Yani; kısmetse, yakında sizlerle olabileceğim...
Şu an bunun mutluluğunu yaşıyorum.
Hepiniz kendinize iyi bakın :D
Sağlıklı günler dileklerimle
Dostça kalınız.

3 yorum:

aysema dedi ki...

Sevgili Demotike,

Yeniden hoşgeldiniz, çok sevindim. Lütfen kendinizi zorlamayınız, gündem sağlığı bozuyor fena halde...
Sevgilerimle tekrar geçmiş olsun diyorum.
Dostlukla...

vatan ve millet dedi ki...

sevindim sevgili abiciğim.sen aramızda göremk bizleri mutlu ediyor.

Yazan:Http://vatanvemillet.blogspot.com

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim DemotikE.
Güzel ve Sevindirici haberini şimdi okudum ve çok sevindim Allah tekarar göstermesin şu an denizde tatildeyim ancak cepten nete girip yazabildim cok zor oluyor donüşte daha rahat yazmak ve görüşmek dileğiyle sevgi ve saygımla kalınız.
Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net